lördag 20 november 2010

Cherry on top award


Jag har fått en fin utmärkelse av Milli
Tack snälla du! Det finns ju så enormt många duktiga människor och så många fina bloggar, så jag är väldigt rörd över att jag har fått den!

Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka den person du fick det av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker du gillar med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Tre saker som jag gillar:
1. Hitta på saker med min familj
2. Resa
3. Smågodis

Jag skulle vilja vidarebefordra denna utmärkelse till:

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för utmärkelsen, jag blir precis som du jätteglad över att just jag fått den när det finns så många bloggare. Tack snälla!

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Din egen förtjänst :-)

    SvaraRadera